A part of me

image16
Namn: Emma Caroline Olausson
Födelsedatum: 16 April 1987
Födelseplats: Vänersborg BB
Bor: Canton, MA  Usa
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Blond
Längd: 162 cm
Skostorlek: 36-37 (6-8)
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Vädur
Kär?: Nej

STEG 2
Skor som du bar idag: Rosa-svarta flip flops
Rädsla: Att inte kunna fa egna barn
Målsättning: Haha, just nu ingen..

STEG 3
Första tanke när du vaknar:  Maste ata frukost!
När du somnar: Olika, oftast texter till olika latar

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola
McDonalds eller Burger King: BK
Adidas eller Nike: Nike
Lipton Ice Tea eller Nestea: Ingen aning, har inte dom markena har
Choklad eller vanilj: Choklad

STEG 5
Svär du?: Inte ofta
Sjunger du?: Ja, haha
Duschar du varje dag: Ja, oftast.
Gillar du skolan?: Saknar gemenskapen man fick genom skolan men annars, inte direkt
Tror du på dig själv?: Emellanat
Kommer du överens med dina föräldrar? Det gor jag vall, ar svart att inte gora nar man bor 3000 mil ifran varandra.

STEG 6:
Har du gjort under den senaste månaden...
Druckit alkohol?: Nej
Shoppat?: Ja
Ätit en hel ask müsli?: Nej
Ätit sushi?: Nej, gjort det 2 ganger i mitt liv, aldrig mer.
Stått på scen?: Nej
Bakat?: Ja
Stulit något?: Nej

STEG 7:
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull?: Ja
Blivit kallad hora?: Inte vad jag vet
Blivit nerslagen?: Nja, det var ju den gangen pa Rix fm festivalen for 4 ar sedan..

STEG 8:
I framtiden..
Namn på barnen?: Gillar Hailey, Hayden, Elias, och Bevin men vi far se nar den dagen kommer.
Hur vill du dö?: I min sang, gammal med massor av underbara minnen.
Vad vill du bli när du blir gammal?: Ja du, pensionar kanske. :P 

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för:  2
Antal CD-skivor du äger: Oj, med min samling i sverige, troligen upp mot 150 st.
Antal tatueringar: 1
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Ett par ganger.
Antal saker jag ångrar: Finns sakert natt, men inget som kommer upp just nu.

Trevlig lista jag hittade pa Jennies bilddagbok.. Tack for den!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0