Fall Out Boy

Fick bokat biljetter for mig och Magda att ga och titta pa FOB den 31 maj. Efter att ha deppat lange over att ha missat dom i januari blev jag mer an overlycklig nar jag upptackte att dom kom tillbaka redan i maj.. Kan inte ens tanka pa att jag for inte ens ett ar sedan avskydde all musik som var i klass med FOB, som nu ar den storsta genren av musik jag lyssnar pa. Dar ser man vad lite perspektiv kan gora. kan inte vanta pa att sta dar och sjunga med (Jag vet, jag sjunger daligt men ingen bryr sig anda!) och se dom upptrada. Sa fantastiskt...

Har haft en helt underbar dag med Kris och Magda.. Magda ar sa bra, min basta van i detta land, vet inte vad jag gjorde innan hon kom och vet inte vad jag ska gora utan henne nar hon aker hem.

Nej, dags att fixa sig iordning, ska hem och festa hos Marielle med massa andra trevliga svenskar som bor i narheten. Kan verkligen vara bra for min svenska, ar sa dalig pa det nu for tiden..:P..

Bye!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0