Year's up!

SAMMANFATTNING AV 2007
Mate hitta ett nytt stalle att hitta listor pa, men igen, fran Maria.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, reste till nagra stallen jag aldrig varit pa, blev gudmor, firade flera judiska hogtider bland annat..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Gav aldrig nagra forra aret.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nja, jo, ja, Jess och Bryan ar ju mina vanner.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Canada, Sverige, St. Maarten (Nederlandska antillerna), St.Barths (Frankrike), Usa :P

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Inte som jag kan komma pa nu, bara sa dar..

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Finns manga da ett ar ar har 365 olika. Men 24 Mars, Melanies dop kommer jag ju alltid minnas, hela veckan i St Barths i maj, bada FOB konserterna 31 Maj respektive 9 November, de kommer jag alltid minnas.

8. Vad var din största framgång 2007?
Vet inte om jag hade nagon framgang.

9. Största misstaget?
Inget storre som jag kan minnas

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Var riktigt sjuk en gang, sen bara forkylningar. Inget allvarligt.

11. Bästa köpet?
Min iPod, definitivt.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Musik, i storsta allmanhet. Skivor, konserter, latar pa itunes.. Ipoden faller vall in i den kategorin ocksa..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Fanns mycket, FOB konserterna gjorde mig lycklig langt efter de var over.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Hey there Delilah - Plaine White T's, efter att Ben fatt mig att lyssna pa den i lite mer an 3 timmar i strack, kan jag saga att den laten kommer for evigt vara inprantat i min hjarna.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, skulle jag nog vilja pasta.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tranat, som alltid.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit framfor tvn och segat.

18. Hur tillbringade du julen?
Med min vardfamiljen, hemma.

19. Blev du kär i år?
Ja, med Rachel var det karlek vid forsta ogonkastet :P.

20. Hur många one night stands?
0

21. Favoritprogram på TV?
One Tree Hill

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej

23. Bästa boken du läste i år?
The Pact - Jodi Picoult, om jag maste valja en.

24. Största musikaliska upptäckten?
Trots att jag borjade lyssna pa FOB i slutet av 2006, maste jag nog saga dom i alla fall. Kopte inga skivor forran i januari och borjade inte lyssna pa riktigt forran runt den tiden. Men jag gjorde manga musikaliska upptackter det har aret..

25. Något du önskade dig och fick?
Det mesta.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Sakerligen.

27. Årets bästa film?
Hairspray!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jobbade, hade sen en trevligt middag med nagra av mina vanner har.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Fatt gatt pa Jingle Ball, som planen var.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Vardaglig.

31. Vad fick dig att må bra?
Musik och Magda

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
haha, Pete Wentz..

33. Vem saknade du?
Saknar manga, varje dag.. 

34. De bästa nya människorna du träffade?
Rachel och Emmy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0