No one can get in the way of what I feel for you

Har sjalvklart fatt korforbud, och det har inte ens borjat snoa. Finns dock 0 chans att jag missar konserten. Planen ar tag dit, taxi hem, om inte Sandy kan kora.. Dyrt, jag vet, men jag har inget val, for att missa den ar inget val. Tanker inte missa vad som kan vara sista chansen att se Fall Out Boy live, nar de nu inte ska turnera Usa pa ett tag och att Sverige inte ar direkt forsta stallet det aker till..
Sa klockan 7 ikvall, kommer jag vara i Tsongas Arena, Section 6, Rad U plats 6-7..

image45


Kommentarer
maria

åh, hoppas verkligen att du kommer dit. håller tummarna för dej! :)

2007-12-13 @ 19:07:21
URL: http://huddleformation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0