Underbar helg

Har haft ytterligare en superbra helg. Visserligen kommer det vara svårt för någon helg att toppa en med Fall Out Boy i den ;) Men har gjort annat kul också. Fredagskvällen var lugn, minns inte ens vad jag gjorde. En trolig gissning är att jag kollade på tv. På lördagen hjälpte jag min värdmamma handla på Costco och lite andra ärenden. Hon har lite ryggproblem just nu och kan inte lyfta tugnt. Eftersom min värdpappa var tvungen att ta ena hunden till veterinären i Boston lite akut så erbjöd jag mig att hjälpa till. På kvällen kom Rikke, Paty och Maria för att dricka lite drinkar och sova över. Mycket lyckad kväll. 
 
Söndagen startade med att vi åkte till Museum of Fine Arts i Boston för det var gratis den här helgen. Jag och Rikke behöver dessutom göra "kulturella" saker för vår kurs så det passade utmärkt. Var trevligt att gå runt och kika lite men jag har varit på bättre muesum. Sen blev det middag på Chipotle, som jag saknat deras starka salsa! 
 
Rikke lämnade mig sen i kön till konserten och jag småpratade med paret bakom mig tills vi kom in. En sådan fantastisk show! Det är som om dom aldrig hade sitt uppehåll men ändå lyckades bli bättre. Vet inte hur det är möjligt. Stog bekvämt 15-20 personer bak och såg fint men när FOB väl på scen hade jag inget annat val än att bli knuffad framåt. Sista 3-4 sångerna stog jag 2-3 personer bak bara, utan att ens ha försökt ta mig fram. Svettigt som bara den, kunde lätt vrida ur både hår och kläder efteråt. Nu längtar jag ännu mer efter september showen. Extra fint på den när Panic är med också. 
 
Var även ledig idag då det är Memorial Day här. Blev en tur till outleten med Paty och Maria. Bytte lite saker jag köpt sist och fyndade ljusa jeans för sommaren. Nu blir det kinamat till middag med värdföräldrarna och sen sängen. 
 
Hörs i veckan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0