2 Maj

Sitter just nu pa R's karate och vantar pa att hon ska bli klar. Eftermiddagen bestar mest av att flanga runt - igen. Tisdagen ar numera alltid fullt upp och idag nar jag jobbar istallet for att bara hjalpa min vardmamma med barnens aktiviteter blir det nastan likadant. Nar vi ar klara har ar det vidare for att hamta B pa hebreiskan och sen direkt till lacrossen.

Forovrigt sa har det idag varit 27 grader och jag kunde slopa langarmat for en gang skull. Riktigt sa har varmt kommer det inte fortsatta vara men man kan hoppas att det iaf kan ligga runt 20-strecket.

Helgen i Chicago gick forbi fort med massor av barnens sport och lite firande av att vi var tillsammans allihopa. Hann aven med en traff med Nikki ocksa.

Imorgon borjar jag helgkurs for att fa nagra av mina credits jag maste ta. Rikke ska ocksa ga och ar ganska saker pa att vi kommer ha riktigt kul.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0