12 Maj

Fick en påpekan på att det kanske var dags att uppdatera här igen. Men kom igen, det var ju bara en vecka sen senast ;) Är väl ganska normal nivå på uppdateringen från min sida. Eller? Men ja, ja, kan väl slänga in ett snabbt inlägg. Väntar dock fortfarande på bilderna från förra veckan så vi få se om det någonsin dyker upp. 
 
Vardagarna susade förbi och vi hade jätte fint och varmt väder första halvan sen blev det regnigt och kallare igen. Hann med att premiär sola vid poolen i alla fall. Fredagskvällen var det dags att gå till templet igen. Det var någon cermoni för B att ta emot en bönebok (?) och sjunga lite. Något jag har lyckats med den här veckan är att spendera pengar. Var och klippte mig, köpte konsertbiljett till en heldagsvariant nästa lördag, och helt fantastiskt nog hittade jag en hel del kläder att shoppa. Har knappt köpt någonting sen jag kom hit för snart fyra månder (!!) sen. Blev en maxiklänning, shorts, två toppar och nya solglasögon. Riktigt imponerad av mig själv. Mitt bankkonto är mindre imponerat. 
 
Idag har vi firat mors dag här. Vi åkte ner till Cape Cod mitt på dagen och mötte upp med min värdmammas föräldrar och bror+familj och gick på lite promenad. Sen åkte vi vidare till min värdmammas farmor för middag tillsammans med lite mer släktingar från hennes sida och min värdpappas mamma och bror+familj. Stort och trevligt. 
 
Nu ligger jag redan i sängen och känner mig ganska så redo för att sova. Imorgon är det ny vecka och jag hoppas det fina vädret kommer tillbaka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0