In Chicago

Ar i Chicago igen over helgen. Lyckades precis ta mig ut pa torsdag kvall innan den absolut varsta snon kom i Boston. Igar hangde jag med syrran medan barnen var i skolan och sen akte vi till Ikea. Jag dromde om nya lakan och gardiner. Sag krusbarssylt och bra musli som jag hoppas finns hos mig med. Pa kvallen kollade vi pa hockey och drack god irlandsk cider. Blackhawks forlorade tyvarr men vi hade det trevligt.

Idag ska jag hanga med Nikki och det vankas konsert ikvall. Ater igen ett band jag aldrig lyssnat pa men det brukar bli bra anda nar det ar Nikki som rekommenderar.

Annars har jag inga mer planer innan jag atervander hem igen pa mandag morgon. Blir nog mest att umgas med familjen och ta det lugnt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0