About Time

Idag har jag lite mer ork till att uppdatera på riktigt här. Förra helgen var superbra. Började med att jag, Rikke och Ola lekte frisör. Jag var den enda som inte fick något gjort med mitt hår. Alla var nöjda i slutändan i alla fall. Det blev fantastisk brunch, lite shooping av ny träningstopp, köpte lite olika godsaker i spributiken som senare på kvällen blev goda drinkar, parad i Boston som var sådär och avslutade hela helgen med en bra middag på Olive Garden. 
 
Min helg var dock inte helt över bara för att det var måndag. Värdfamiljen var fortfarande på skidsemester och jag ledig. Försökte ta sovmorgon men det gick inget bra med två hundar som envist skulle väcka mig trots att de redan varit ute och kissat. Suck. Gick istället upp och tog tag i veckan. Gymmet var först på listan då jag aldrig kom iväg under helgen. Sen tog jag R's kompis på gymnastiken trots att R inte var hemma. Efteråt blev det veckans mathandling. 
 
Sen kom det mer snö. Barnen började därför skolan två timmar senare än vanligt på tisdagen. Fuckade upp mina träningsplaner så jag hade andra planer mitt på dagen som jag inte kunde boka om. Kvällen avslutades i gott sällskap på Bar Louie i alla fall. Igår hade jag en riktigt usel dag. Var bara mig själv det var "fel" på, humöret var bara inte där och jag var så sjukt trött. Träna hann jag inte heller göra. Somnade av i mitt avsnitt av Hawaii 5-0 och somnade sen på riktigt innan 10. Kändes ganska skönt att vakna upp idag efter ca 9½ timmas sömn. 
 
Känner mig bra mycket bättre idag. Har hunnit träna också vilket var jätteskönt. Ska verkligen göra allt jag kan imorgon för att lyckas hinna med ett pass, även ett kort ett, för det gör så mycket. Den kommande helgen ser lovande ut även om jag jobbar på lördag kväll. 


Kommentarer
isabella

träffade irsa i skolan häromdan på tal om inget. haha. hoppas du har jättekul. avis! skicka lite roligheter hit.

Svar: Ja, hon har ju hängt där en del på senaste tiden. Haha, om jag kunde så skulle jag :)
Emma

2013-03-23 @ 09:40:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0