30 Mars

Precis som planerat blev resten av veckan lugn. Stannade även inne igår kväll efter en sen tur till gymmet. Barnen var lediga hela dagen eftersom det var långfredag. R var på playdate nästan hela dagen så jag och B åkte in till Boston och gick på Science museumet. Jag hade aldrig varit innan så det var riktigt kul att gå runt och kolla ett par timmar. Eftermiddagen avslutades med körning till B's fotboll där min värdmamma mötte oss så jag slutade.
 
Idag har jag hunnit med en sväng på gymmet. Trodde helt klart jag inte skulle orka hela passet jag hade satt upp för mig själv men det gjorde jag. Sen var mina ben som gele och de kommer tycka om att vila imorgon. Ska snart åka iväg till mallet och möta Rikke och Katrine. Blir till att kolla på födelsedagspresent till Ola. Senare kommer ett par andra tjejer dit och då blir det tidigt middag på Chessecake Factory. 
 
Är förövrigt tredje dagen med temperaturer över 10C, kan man hoppas att våren äntligen är här? Solen strålar så fint idag och det gör mig på gott humör!
 
Söt liten t-rex vi hittade på museet. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0