Helg

Helgen har mer eller mindre enbart bestått av att lata sig. Rikke har hängt här hela tiden och igår kom även Maria över. Jag och Rikke lagade enchiladas utan mexikansk hjälp eftersom Maria inte kan laga mat, och vi fick absolut godkänt av Maria! Försökte oss även på att festa lite lätt men det gick sådär. Blev en del drinkar igår kväll men som för det mesta så är det ingen som kan/vill komma. Vi hade det trevligt i alla fall. 
 
Idag hängde vi i soffan och kollade på Say Yes To The Dress maraton. Det finns väldigt många fina bröllopsklänningar men också så många fula. Efter att vi hade gett upp och värdfamiljen kommit hem igen, Rikke hann hem och äta och maratonet var fortfarande på. Kan väl säga att vi hade suttit där ett bra tag innan. Kan inte helt förstå att en kanal faktiskt visar så extremt många avsnitt i rad, de måste ju förlora en viss del tittar den dagen. 
 
Kvällen har bestått av att boka biljett till Mexico i November! Kan inte fatta att jag faktiskt ska åka \o/ Ska verkligen bli jätte kul att se Mexico och dessutom ha lokala guider som hjälper oss med att inte bli helt lurade hela tiden. Jag och Rikke åker ner samtidigt men jag stannar två dagar längre än henne. Åh vad det ska bli kul!!
 
Jag har även inte tagit en enda bild under helgen. Tråkig som vanligt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0