Au Pair Skolan

Ett inställt flyg, en natt på Hilton i London och ny flygtid kom jag äntligen fram sent igår kväll till skolan efter 42 timmars resa. Segt värre men hade bra sällskap med mig i form av två andra svenskor. När vi väl kom fram fick med en gång läxa för den dagen vi missade på skolan så jag började direkt med detta på kvällen för att bara bli av med det. Somnade vid 22 och sov gott fram till klockan 3. Mindre kul. Idag har lektionerna varit lätt långsamma. Världens goaste lärare och självklart kul att prata med alla nya människor men jag vill mest bara komma vidare "hem". Är nu sjukt trött men att somna vid 9 vore nog inte så bra om jag inte vill vakna lika tidigt imorgon. Imorgon blir det certifikation med Röda Korset. Tror det var typ livräddning och första hjälpen det ska handla om. Eftermiddagen och kvällen kommer spenderas i New York City. Ska tack och lov inte vara lika kallt som det har varit idag så det ska faktiskt bli kul att gå runt och kika igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0