30 Januari

Första jobbdagen helt själv avklarad. Gick som ganska förväntat bra. B var och lekte hos en kompis på eftermiddagen och R hade en kompis här hemma. R försökte lite lätt att lura mig med vilka regler som finns då hon inte trodde jag kunde dem men tji fick hon. Middag blev det idag på Panera Bread då del av den går till barnens skola. Jag klagar inte på att slippa laga mat. 
 
Under förmiddagen hann jag med en tur till Target. Behövde köpa lite småsaker och framför allt innetofflor. Fick tag i ett par grymt fula på rea, inte ens $6 så det fick duga. De är varma och bekväma. Nu ikväll ska jag träffa en annan au pair som bor i staden intill för kaffe. Hoppas at koffeinet inte gör mig speedad så här sent och att vi klickar så man kan ha en vän som bor nära. 
 
Fortsätter även att få frågan om jag känner att jag gjort rätt val att åka iväg igen från lite olika håll. Svaret är Ja, det känns fortfarande som rätt val för mig. Med tanke på att jag redan idag fick kram från både R (inte fövånande) och B (extremt förvånande) så kommer nog barnen och jag komma bra överrens ganska snart igen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0