29 Januari

Dags att kika in här igen kanske. Är synd och säga att man redan kommit ifrån att uppdatera varje dag. Är nästa aldrg på datan så det bli inte av innan jag somnar. Ska försöka att bättra mig. 
 
Söndagen spenderades inne i Boston. Lite sightseeing, lunch och kvällen avslutades med bio. Såg Silver Linings Playbook som var superbra. Rekomenderar den varmt. Jennifer Lawrence var som alltid fantstisk. Igår var första jobbdagen och B kom hem mitt på dagen för han hade ont i magen. Han hade klagat redan kvällen och morgonen innan men nä han väl var hemma kunde han äta utan problem och hade energi. R hade gymnastik på eftermiddagen. Det var så gulligt att se alla småtjejerna springa runt i sina leotards. Hade Alex's avskdmiddag på en fiskrestaurang på kvällen och sen blev det en snabb runda till Braintree och mallet. Fick tag på ett par nya jeans och en plånbok. Extra trevligt när det är mer rea på sakerna än vad som står på lappen. 
 
Idag har jag varit och öppnat ett bankkonto. Tog en evig tid. Vet inte om hon var långsam eller om det bara var extremt mycket info de skulle fylla i. Eftermiddagen kommer bli karate med R, hämta B på hans playdate och sen laga middag. Imorgon har de halvdag och jag ska göra min första dag ensam. Det här ska nog allt bli bra.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0