2 Januari

Spenderade mer eller mindre hela dagen hemma hos mamma. Tanken var bara ett snabbt kaffebesök men sen var Tilde och Alwa där så lite extra barnvaktshjälp är ju aldrig fel. Inte för att det behövdes idag; dom lekte som små änglar. Hör inte till vanligheten ;) Sen fick jag även middag, vilket alltid är trevligt. 
 
Tog även med första lasset packning. Fick ett ryck igår och rensande garderoen från de kläder jag inte ska ha med till Usa och fyllde sedan upp bagen med det jag visste att jag inte kommer använda innan jag åker. Synd och säga att det är mina träningskläder. De ska i alla fall få betydligt mer användning i Boston. Blev positivgt överraskad när jag packade ner i resväskan och såg att jag kommer nog inte behöva ha världens tyngsta handbagage med mig. Nu är det visserligen inte utrymmet som spelar roll utan vikten men jag har goda förhoppningar. Drömmen vore ju inget mer än handväskan på planet men det kan jag nog drömma vidare om. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0