Light em up/I'm on fire

**Varning för ointresserade - detta inlägg innehåller fantatiska tendenser gällande Fall Out Boy**
 
Gårdagen känns fortfarande lite lätt overklig, även om det inte var helt oväntat att de faktiskt skulle komma tillbaka då det gått lite mer pålitliga rykten den senaste tiden. Vet inte riktigt vad jag kände igår egentligen. De har bara betytt så mycket för mig och att återigen kunna få möjligheten att se dem live är så underbar. Även om det inte innehöll ny musik så skulle det inte spelat någon roll. Jag vet att det är svårt att kunna relatera om man själv inte har ett band man känner liknande för och den närmaste liknelsen som jag kom fram till är egentligen inte så relaterbar till de flesta i Sverige. Tänk att du tror på Gud och går till kyrkan regelbundet. Helt plötsligt kan du inte gå dit längre för prästen inte håller gudtjänster. Visst, du kan be och fortfarande tro men det är inte samma sak. Sen en dag så bestämmer sig prästen för att starta hålla gudtjänster igen och det känns som de bästa nyheterna någonsin och du blir så lycklig. Så känns det ungefär. 
 
Det suger verkligen att de har Boston konserten den helgen jag skulle åkt till San Diego men om jag måste välja så blir det FOB. Det är en kväll medan SD alltid finns kvar, gäller bara att hitta en ny bra helg som funkar. Är även lite tråkigt att jag troligen kommer gå själv men det kommer funka det också. Har ju gjort det förr. Är mellan exhalterad och nära ett nervöst sammanbrott när det gäller detta just nu. Kommer inte kunna känna mig lugn förrän jag verkligen har biljetter. Samtidigt så ser jag verkligen fram emot att vara där, i det ögonblicket som känns så fantastiskt som bara kan hända under en live show. Kan riktigt känna hur hjärtat stannar till för att sen slå ett extra slag över hur bra det är, hur bra de får mig att må. Det finns inget bättre. 
 
Är verkligen många känslor nu och stort cred till er som faktiskt läste igenom allt det här babblet. Behövde bara få ut det någonstans. Sen borde jag få cred för att det är på svenska, haha. Var inte bara en gång jag fick gå tillbaka och radera flera rader för att de helt plötsligt var på engelska ;)


Kommentarer
Anonym

åh det hade verkligen varit någonting hade verkligen vart coolt. känns lite i högsta graden dreamy att det skulle bli, tyvärr!

2013-02-06 @ 12:18:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0