9 Februari

Kom en hel del mer snö än jag jag trodde det skulle göra. Alla gånger jag varit med om att det varnats för snöstorm i Usa så har det slutat med typ 10 cm eller mindre trots att det har låtit som världen ska gå under. Idag vaknade jag upp till ~70cm och det snöar än. Inte speciellt mycket med vad man har upplevt tidigare men definitivt en stor mängd bara över en natt. Skottade gången till garageuppfarten tre gången igår och kunde göra halva nu imorse innan min rygg sa absolut nej. Nu känns minsta lilla rörelse ganska ordentligt och jag måste ändå på nått sätt få bort resten av snön. Och den nya som fallit den senaste timmen. Ska nog lösa sig det med. 
 
Jag ska spendera dagen i sängen med film och serier. Hoppas på att vägarna ska vara framkomiga nog sent i eftermiddag så Ola och Rikke kan komma hit. Har inte mycket hopp med tanke på att körförbudet är igång till 16.00. Vi får helt enkelt se. Ska i vilket fall inte vara några problem för mig att ta mig till Chicago på måndag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0