23 Februari

Är äntligen helg och jag njuter för fullt. Är bara jag och min värdmamma hemma så hudet är mer eller mindre helt tyst. Vaknade av mig själv och har mest ledgat och degat i sängen ett par timmar. Funderar på att hoppa in i duschen och ta tag i dagen snart. 
 
Sista dagen av vinter lovet - igår - spenderades med att baka sugar cookies som vi dekorerade med glasyr och strössel. Barnen tyckte det var jätte kul och själv klart väldigt gott. De såg inte mycket ut för världen men smakade faktiskt helt okej. Efter lunch, ett par playdates och B's fotbolls match tog jag äntligen ledigt. Blev frozen yogurt, en drink och bio tillsammans med Rikke. Såg Beautiful Creatures och jag somnade en stund under första halvan. Tyckte dock att den var ganska kass, rekomenderar inte att se den. 
 
Annat nytt som hänt i slutet av veckan är väl att jag äntligen lyckats köpa mig en plattång. Kostade mig hela $10 och kommer fungera perfekt att använda under året. Har även försökt komma på nått att göra runt 4 Juli då jag kommer vara ledig ett par dagar. Hittils har ingen velat komma och hälsa på så jag får väl försöka ta mig någonstans. 
 
                                                 
Kakor och R's halva armé av Barbies. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0