8 April

Har haft noll blogglust den senaste veckan. Känner inte för att skriva något nu egentligen heller men det är väl dags för en update. Kör en snabbversion i punktform. 
  • Färgade äntligen håret. Blev ganska blond fast det inte var meningen. Färgen hette till och med "..brown" :/
  • Firade Ola's födelsedag. 
  • Köpte biljetter för mig, Jennie och Nikki till Fall Out Boy i September. \o/
  • Var ute på en klubb i lördags med ett gäng kompisar. 
  • Idag var det 19 grader och sol. Jag ville inte dö när jag gick ut, vilket är ett stort plus.
Imorgon ska det återigen bli varmt och skönt vilket är bra för jag ska spendera 3 timmar utomhus på alla B's sporter på eftermiddagen. Hoppas inte att basebollen fortsätter att hamna på tisdagar, det blir ganska så tight med tid. Men om solen fortfarande är framme så kanske jag få lite färg i ansiktet, det vore välbehövligt. 


Kommentarer
Sandra

Ja, det är supertråkigt att det blev så här. Men jag ångrar ingenting! Ser det som en bra erfarenhet även om det inte blev ett helt år :) Känner mig redo för nästa kapitel. Det enda vemodiga är att lämna barnen och själva landet. Hur har du det uppe i Boston? =)

2013-04-11 @ 05:02:19
URL: http://bjorkasandras.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0