24 April

 
Jag försökte vara snäll och uppmuntra min saknade Bojana med den här bilden idag men det verkade ha motsatt effekt, haha. Saknar så klart alla mina fina vänner hemma i Sverige. Fast jag har ingen hemlängtan. Viktigt att skilja på det där. 
 
Idag har annars varit en riktigt bra dag. Härligt pass på gymmet, gick och gjorde mig en no-chip manikyr så mina naglar känns inte längre som om det ska gå sönder hela tiden, fin picnic i solen med vännerna och en lätt eftermiddag med barnen. Var även sista jobbdagen för veckan för min del. Imorgon packar jag ihop en väska och flyger iväg till Chicago över helgen. Livet känns ganska trevligt just nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0