22 April

Helgen spenderades på Martha's Vineyard, en ö utanför Cape Cod, hos min värdmammas föräldrar. Fick äta god mat och hänga lite i de mysiga små städerna som finns där. Ser fram emot sommaren så det blir nästa en hel vecka därute medan barnen är på ett camp. 
 
Innan helgen så var veckan kanske mindre trevlig med allt som hände här omkring. Trots att jag bor ganska långt ut från Boston så påverkade det oss också. Min värdmamma kunde bland annat inte åka till jobbet på fredagen då alla  tågtrafik var avständ. Det var väldigt påtagligt att någonting förskräckligt pågick nära inpå. Det känns i alla fall bra att de fick tag på honom och att vi förhoppningsvis får några svar. 
 
Något mycket mer trevligt är att det bara är två dagar kvar innan jag åker till Chicago igen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0