Reflections

Läste precis en annan blogg som fick mig att tänka på alla ögonblick som upplevs och att ibland kan man komma till en sådan klarhet som känns skrämmande. Som mer eller mindre enbart går att beskriva som en ny medvetenhet om sin omgivning och sina upplevelser. "Jag är här och nu", är väl ungefär det som kommer närmast om jag ska försöka beskriva den. Att ett ögonblick plötsligt känns så mycket mer verkliget än alla andra och att man uppskattar allt mycket mer. Det kommer mycker mer känslor just då. 
 
Jag har upplevt ett par sådana ögonblick. Då allt kännts så fantastiskt och rätt och bara kristallklart. Det är en ganska fantastisk känsla. Och jag hoppas jag kommer få uppleva fler. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0