30 November

Började dagen fint med att jag och Irsa försov oss till våran fika med Issa. Blev tillslut en snabbis hemma hos henne innan jag begav mig hemåt. Var så imponerad av farten idag på tåget. Kommer bli så sjuk smidigt om lite mer än en vecka när den nya tabellen kommer och de kan köra fullt ut hela tiden. Enda missen är väl lite dålig service på förmiddagen för att kunna ta mig till mamma. Men eftersom jag ändå bara är kvar här och utnyttjar linjen i 1½ månad så spelar det ingen större roll.

Lyckades exceptionellt med middagen ikväll. Pad thai med extra chili som blev mer eller mindre perfekt hetta på + att såsen hade god smak. En sådan bra sås hoppas jag på att hitta i Usa med.

Är sugen på att bara ligga i sängen resten av kvällen och kolla på serier men Eric's bror är här så man får kanske vara lite sällskaplig. Får se hur det blir!


Kommentarer
Sandra

Jaha! Hehe, ja men då möts vi förhoppningsvis via mellanlandningen, det vore så himla skönt! Vi lär ju också få reda på fler som åker från respektive flygplats, innan :) Skönt att veta några innan som ska vara på skolan samtidigt. Tack för tipset, gick med i evenemanget nu!

Svar: Hoppas det är fler som åker iaf. Sist jag åkte så åkte alla från Sverige redan på söndagen, utom jag, så jag fick åka hela vägen själv. Det vill jag verkligen inte göra igen för man känner sig helt vilsen när man kommer till NY och inte vet vart man ska gå för att vänta på CC-representanten.
Emma

2012-12-01 @ 11:31:15
URL: http://bjorkasandras.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0