Strike Up The Band

Idag var första dagen den här vintern då jag längtade efter att våren skulle komma. Anledningen var mer eller mindre så att jag skulle kunna gå i tygskor igen utan att tårna ska förlora all känsel. Visserligen har det varit en mild vinter som under vissa dagar man skulle kunnat ha gått i gympadojor utan problem, men för min del är det ingen höjdare eftersom alla mina är sönder. De bekvämaste är speciellt knepiga att gå i eftersom sulan är så sliten att det läcker in så fort marken bara är fuktig. Inte idealiskt just nu. Jag som annars klaga som bara den under vintern är ganska nöjd med den än så länge. Gillar att det knappt varit någon snö, knappt ens minusgrader. Skulle absolut inte säga nej till lite varmare temperaturer och mer sol, men jag tar hellre 2 månader till av det här än 1 meter snö och -10.

För övrigt var det inlämning av c-uppsatsen idag. Ska verkligen bli skönt när det här är helt över nästa vecka (förhoppningsvis). Ser absolut inte fram emot att skriva två till inom det närmsta året men det är inte mycket att göra åt.
Jag firade genom att åka hem till mamma och låna hennes badkar. Hade en badbomb från Lush kvar som jag tyckte passade fint till att stressa av med. Mamma tyckte det luktade unket, gammalt, och riktigt äckligt. Det luktade vanilj och kakao smör (cocoa butter), alltså gott i nästan alla andras luktsinnen. Sen fick jag middag tillsammans med henne och Lars. Kvällen ska nu avslutas med det nya avsnittet av Pretty Little Liars och Top Chef om jag kan hittade det någonstans.


Kommentarer
Kristina

Will do :) Får jag inte ihop det denna gången hör jag kanske av mej imon :) btw satte in pengarna idag så jag hoppas det blev rätt :) Kram

2012-01-24 @ 22:04:30
URL: http://krizzy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0