29 December

Hade massor av nya besökare igår. Oväntat men kul! Hoppas ni stannar kvar :)
 
Planerade in en tur på stan för idag med Kristina igår kväll. Den hände inte. Först vaknade jag sent och sen var vädret fruktansvärt. Tätt, fint, regn och grått. Kändes inte som något jag ville vara ute i ens för en liten stund. Istället har jag suttit i soffan och kollat på serier. Satt även en tag och tittade runt på resmål inför nästa år. Karibien känns verkligen som ett måste när jag är så nära och när det är så mycket billigare. Hittade idag bland annat en vecka i Dominikanska Republiken på all-inclusive 4-stjärnigt hotell med flyg för $900. Kändes väl helt okej?
 
Har fått städat lite här hemma och funderade på att börja med att rensa garderoben. Behöver ju rensa här innan jag flyttar alla mina saker till mamma. Ska visserligen rensa på det som redan finns där med i klädväg men känns lite onödigt att först släpa dit det bara för att slänga/ge bort det där. Men bara tanken på det fick mig att blki påmind om att jag kommer behöva langa flertalet lass på tåget och bussen de närmsta veckorna. Så jag struntade i det. Men efter nyår så ska det bli gjort. 
 
Nyår ja, undrar vad jag ska hitta på. Funderar på att antingen laga mig en fin middag själv här hemma eller om jag ska se om jag får komma till mamma. Är inte så kul att sitta själv men sen skulle jag kunna tänka mig att jag gillar min meny bättre, haha. Vi får se. Nu blir det en vanlig middag att laga i alla fall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0