20 December

 
 
Utöver gårdagens fina besked om att flygbiljett bokas så lyckades jag även klippa mig. Blev lite kortare än jag tänkt mig men nu är det i alla fall jämnt över allt och uppklippningar som ligger som dom ska. Lyckades även pynta mammas gran, något jag inte gjort på många år, och fick middag.
 
Blev även en snabb fika till sammans med Kristina. God chokladkaka och pepparmintslatte - bästa kombon. Ska skaffa mig en flaska pepparmintsirap på Starbucks när jag kommer till Usa så jag kan göra så gott kaffe hemma också. 
 
Känner mig lagom seg idag och vill inte göra mycket alls. Har lite saker jag borde fixa men har verkligen ingen lust med det. Får se vad det blir till slut. 


Kommentarer
Sandra

Okej! :) Nej, det är säkert ganska vanligt att plattängerna inte funkar där, beror nog på vilka plattänger det är helt enkelt. Men som sagt, skadar inte att ta med och testa, annars får jag köpa en där helt enkelt.

2012-12-20 @ 23:25:20
URL: http://bjorkasandras.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0