Watch me fall apart tonight

Fin men dyr dag idag. Efter en tur till Överby med Anneli i förmiddags lyckades jag göra av med en hel del pengar. Men trots att mitt bankkonto nog inte är helt nöjd med detta så är jag det. Fick tag i två nya jackor, en tunn som man förhoppningsvis kan använda i ett par veckor till (och till våren) och en lite tjockare som ska fungera fint till det blir ca -20 och högar och åter högar av snö. Vilket tyvärr inte är så långt borta som jag önskar att det vore. Känns väldigt skönt i alla fall att ha jackor som passar, och är snygga. Nu ska jag bara hitta ett par nya vinterskor inom de närmsta månaderna också.

Har suttit och kollat på lite kort en stund nu och hittade den här från Maj 2008.



Funderar på hur mycket jag kommer ångra mig om jag klipper av mig håret i typ den här frisyren. Jag trivdes verkligen superbra när ajg hade det så här (innan jag klippte det ännu kortare), men det känns lite som att slänga de senaste tre åren i sjön. Nu när jag äntligen börjar få ordentlig längd på det. Minns ju hur gött det var att ha håret så här. Gah! Beslutsångest. Någon som vill ge mig lite råd? Snälla?



Kommentarer
Jennie Johansson

Jag tycker inte att du ska klippa av dig håret igen. Tycker det är så fint nu och du passar mycket bättre i lite längre hår. Ansiktet blir smalare och du ser mycket yngre ut. :)

2011-09-12 @ 22:34:10
URL: http://jencie.blogg.se/
isabella

vänta lite med att klippa dig om du är osäker. du är fin i långt hår o du brukar ju inte ha det.

om du vill klippa dig om ett tag igen så gör det! för du passar i det med :)

2011-09-12 @ 22:59:30
Jennie Johansson

jovisst är det så men jag lägger ändå min röst på långt. du ser i alla fall yngre ut och det är ju i alla fall alltid positivt ;)

2011-09-13 @ 09:08:31
URL: http://jencie.blogg.se/
em

Klipp det kort igen, du passar jättebra i det:) :)

Haha näää jag kan bannemej inte ta med en till väska.Jag hade dock plats för 10-12kg mer grejer när jag åkte hit, så det borde inte vara några problem hoppas jag. Cykeln kommer ju kosta sitt att få hem. Så jag har en jättestor vanlig väska, en stor handbagageväska och en cykel:P Och det värsta är att jag måste via Boston, ska bli kul att släpa på Det. :P

2011-09-14 @ 00:03:34
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0