hey kid, take the stage and deliver

Ja, den där nya dagen jag pratade om kom allt. Med en fin förkylning som present. Gårdagen gick jag runt med ett ganska tungt huvud, snörvlande och en röst som vacklade. Trots detta lyckades jag genomlida hela föreläsningen och sedan en eftermiddag av pluggande på hemtentan. Känns ganska bra, och absolut inte som om jag kommer sitta sista kvällen och stressa fram alla svar. Nästa vecka kan till och med komma att bli ganska lugn och skön.

Idag ska jag till Överby med Bojana och hennes syster. Planen är att skaffa mig nya skor. Behöver nya gympadojor efter att jag upptäckte att alla mina tre par har spruckna sulor och läcker in vatten bara det är fuktigt på marken. Funkar inte riktigt nu under hösten. Sen behöver jag egentligen även ett par höst/vinter boots, något jag letat efter i tre år nu och ännu inte kunnat hitta några som passar och ser bra ut. Så vi får väl se hur den jakten går i år.

Ska även ge det ett försök till att se representabel ut idag. Tänkte att om jag ser fräsch ut kanske jag känner mig lite bättre. Med detta menar jag mest att jag ska sminka mig, haha. Inte nått som händer speciellt ofta längre. Latheten brukar vinna på morgonen när det är skola och jag ser ingen anledning att sätta på sånt när jag bara ska vara hemma.

Anyway, lite mer kaffedrickande innan jag tar fram hårblåsen och gör verklighet av den planen :)


Kommentarer
Anonym

Det låter bra tycker jag

2011-09-23 @ 11:51:43
Anonym

Haha jag brukar ocksa forsoka gora mig lite extra fin nar jag e sjuk for att inte de ska synas sa tydligt o man ska kanna sig fraschare.. O nu vill jag bara sminka mig jamt for jag har sa mkt nytt underbart smink fran sephora <3 :D

2011-09-27 @ 18:50:01
Jennie Johansson

ja fast nej. vi köpte en utan värme igen såklart. vilken utmaning skulle det annars vara om man inte behövde skrapa rutorna i farten? rip. lagunan . .



hahaha. . .



vi kanske kan lyckas klämma in en ses i nästa vecka då är vi garanterat bättre, tis, ons, tors?

2011-09-30 @ 14:25:29
URL: http://jencie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0