the lives we lived are only golden-plated

Det är 6 dagar kvar av Maj månad. Sen är det sommar. Hur sjuk är inte den tanken? 
    Jag skrev tidigare i år att våren kommer bara rusa förbi, utan att man kommer hinna registrera den speciellt mycket, och det är precis vad som hänt. April var den enda månaden som kändes "lång", och det var mest för att jag bara gick och väntade på att den skulle ta slut. De senaste 3 veckorna har bara glidigt ifrån mig. Försvunnit bort som om jag bara blinkade ett ögonblick. Det går så fort, och vet inte riktigt om jag hinner med. Försöker fokusera men det går inte alltid så bra. Hjärnan vill följa hjärtat lite för mycket.
    Men som sagt, 6 dagar kvar innan Maj, och skolan, är över. Då kan hjärtat få ta över hur mycket det vill. I alla fall i 3 månader.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0