you were all i've ever known

Har varit lite frånvarande från internet den här helgen. Inte så att jag inte gjort en "daglig runda" på allt jag brukar kika på, men mer att jag inte gjort samma runda 17.000 ggr, som jag brukar. Hjälpte väl delvis att jag var hos Emmy halva dagen igår, och sen ett par timmar hos mamma innan jag kom hem igen. Istället såg jag en film igår kväll. Black Swan om ni är nyfikna på vilken ;). Tror att senast jag såg en film var när jag såg Burlesque för säkerligen en månad sedan, om inte mer. Att jag hade tålamodet att se klart filmen, utan att pausa en enda gång är otroligt. Man kanske kan komma tillbaka till att se lite längre saker ändå :)

Idag låg jag i sängen och läste mest hela dagen. Vaknade inte allt för sent, men ville inte lämna sängen iaf. Vid halv 5 tyckte jag att det var dags att göra något annat, och satte först då på datorn. Snabb titt, och sen fick det bli ett avsnitt av Private Practice. Sen jag suttit och skrivit lite, slipat på texter jag har liggande. Så mestadels en datorfri dag idag med. Nu blir det till att hitta nått bra att läsa innan läggdags ikväll. Kanske även hinner med ett avsnitt av Southland innan dess också :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0