ever since we met, i only shoot up with your perfume


Idag var det premiär för vårjackan (i Sverige), och jag tog till och med mig solglasögonen ut. De blev dock inte använda speciellt mycket eftersom jag gick med solen i ryggen nästan hela vägen. Känns som om jag spenderat hela dagen med att fika, men riktigt så illa har det inte varit. Spenderade först 2 ½ timma i biblioteket med att göra klart hemtentan som ska in på fredag. Jag har själv lite svårt att greppa det faktum att jag är klar, 3 dagar innan den ska vara inne. Eferåt blev det fika på Strandgatan. En snabb visit hemma hos Irsa, och sedan fika nr 2 för dagen på Espresso House. Har dock bara druckit kaffe en gång, annars skulle jag studsa på väggarna vid det här laget. Kvällen kommer inte bli speciellt intressant heller. Ska lägga mig lite tidigare idag så jag kan läsa längre tänkte jag. Är lite sugen på det. Idag släpptes förövrigt Panic! at the Disco's Vices & Virtues officellt. Vet inte om den går att få tag på i skivaffärer och sånt här i Sverige, men den finns på itunes i alla fall. Jag har redan hunnit lyssna på den typ 50 gånger sen dom började streama den förra veckan. Kan inte förneka att den är bra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0