A little sweetness, just out of reach



 Satt och kikade igenom lite bilder från förra året, och hittade den här från början av Augusti. Första tanken var verkligen: Shit, vad brun jag var! Tätt följt av: Och så blond med!

 Mindes inte riktigt att jag verkligen var blond för bara lite mer än ett halvår sedan. Känns längre sedan. I år ska jag stå emot att vara blond på sommaren. Någon gång ska jag väl lyckas få till den perfekta röda nyansen, som jag febrilt försöker få till numera. Kanske i sommar? Eller så blir det nått helt annat, jag får ju mina infall titt som tätt. 

 Jag var väl inte heller bara solbränd på den här bilden. Var rätt bränd i ansiktet. Minns att jag och pojkarna varit på stranden under dagen. Det var sjukt hett, och om jag inte minns helt fel badade jag en snabbis trots att min guldfisk var knappa veckan gammal. Dock hade den läkt ganska snabbt så det var inte så farligt.

 Har jag ens visat min lilla firre? Hittade även en bild på henne när hon var nygjord. Är till och med svullen fortfarande på bilden. Min dumma, lilla guldfisk, som kittlades som satan att göra. Har dock kunnat bevisa vid flertalet tillfällen sedan hon gjordes att hon verkligen sitter på rätt person, haha ;)

 Nej, nu ska jag ta fram mina solglasögon och putsa dom. 3 dagar innan avresa tycker jag att det är okej! Sen blir det nog lite Southland och The Chicago Code innan det är dags att krypa ner i sängen :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0