and I say, oh the night, oh the night is young

Veckan har gått förbi fort, med ganska kallt, regnigt och molnigt väder, och vi har inte gjort speciellt mycket. Helgen är snart slut den med, gårdagen mer eller mindre flög förbi och resten av idag kommer göra likadant. Dessutom har det varit fint väder både igår och idag. Jag har legat ute och solat ett par timmar och har kommit en bit längre bort från att vara kritvit. Armarna speciellt har fått en fin brun ton i sig. Hoppas resten av kroppen kommer ikapp snart också.

Igår bar det av ner till Grant Park och Taste of Chicago. Eller okej, jag gick inte dit för själva festivalen utan för Empires.  Jag tyckte att de var bra nära perfektion redan för två år sedan, men wow, dom har verkligen utvecklats och är ännu bättre live än vad de var då. Fick gåshud under I Want Blood för att Sean's röst var så fantastisk. Är verkligen glad att jag får se dom live åtminstonde en gång till i sommar.

Efter konserten träffade jag Nikki, som jag pratat med på nätet, och vi hade sagt lite löst att vi kanske skulle ses i sommar men sen har jag inte riktigt kommit så långt som att skriva till henne igen. Men jag kände i vilket fall igen henne, och tog mod till mig och gick fram och prata lite. Visade sig att hon, och hennes kompis, var super trevliga och vi hängde tillsammans i ett par timmar.

Ikväll blir det Jon Walker, före-detta medlem i Panic! at the Disco och The Young Veins. Även fast jag inte är så förtjust i hans solo musik, så har han ändå varit med och skapat ett av mina favorit album. Plus att Young Veins inte var fy skam heller. Nikki ska gå hon med, så vi ska ses innan och käka middag och sen gå på konserten. Ska verkligen bli kul med sällskap.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0