you either love it, or i guess you don't

Veckan försvann fort. Det hanns med en hel del träning, första utflykten till stranden, tandläkarbesök, hockeyträning och en playdate. På fredagen var jag nere i stan och shoppade lite. Var tvungen att ha ett par nya träningsbyxor eftersom mina andra ramlar ner. Hittade även lite annat kul så det var en lyckad tur. Igår blev det även ett biobesök, vi såg Transformers 3. Jag ville se den enbart för att delar av den är inspelad i Chicago, och för att jag såg delar av seten förra året när jag var här. Måste dock säga att den är bra rent tekniskt sett, men det är verkligen film jag vill se igen om man säger så. Marcus satt bredvid och grät som bara den när han trodde att alla de goda transformers dog. Han har verkligen ärvt sina tårkanaler från våran sida av familjen. Jag och Helen sitter ju och blinkar titt som tätt när vi ser på tv.

Det är långhelg den här helgen. Imorgon är det 4 Juli, och de mesta är stängt och Helen är hemma. Sen ska barnen iväg på basket camp halva dagarna i veckan, så jag har förmiddagarna för mig själv. Jag väntar mest på att nästa helg ska komma, för då kommer Malin och Karin! Och deras respektive då. Det ska verkligen bli kul, och speciellt våran resa till Ohio för att hälsa på Dana och Thursday.

Nu ska jag gå och se om Helen behöver någon hjälp med middagen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0