#8


Ikväll gick jag och skaffade mig tatuering nr 8. Det blev lite text från Panic! at the Disco's Northern Downpour som en väldigt speciellt sång för mig. Det är nog första gången jag varit lite tårfylld när jag kollade på en tatuering direkt efter att det var klar. Själva tatueringen var "puppies and rainbows and unicorns" att göra, det vill säga att jag ibland inte ens kände när han tatuerade. Sen tyckte dock min tatuerare att det var ett ypperligt tillfälle att fixa till blommorna på min fot, något som var mindre "unicorns". Är visserligen rätt nöjd nu efteråt för det blev jättefint men det gör fortfarande ganska ont och jag kan ju glömma att kunna ha skor på mig på ett par dagar. Hoppas att det läker lika snabbt som det brukar, för det vore inte helt kul att inte kunna njuta fullt ut av Colorado resan. Och jag vet redan nu att jag kommer vilja träna om en dag eller två igen, något som inte är helt lätt om man inte kan få på sig en sko ;)



Kommentarer
Jennie - Mamma till Melanie & Nayeli

Helt klart din snyggaste hittils :) Gillar den massor

2011-07-30 @ 07:59:57
URL: http://jencie.blogg.se/
isabella

Din tatuering är skit het!!! Väldigt fiffigt ställe att sätta det på. Aldrig tänkt på det stället. puss <3<3

2011-07-31 @ 20:09:14
em

*visslar o dreglar* naaaajs:D <3

2011-08-13 @ 23:48:12
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0