Burn Out Brighter

Under förmiddagen fullkomligt klättrade jag på väggarna. Visste inte vad jag skulle göra för jag var så uttråkad. Var inte på humör för att köra lite yoga, speciellt inte eftersom jag dushade på morgonen och det kändes mycket onödigt att behöva göra det igen ett par timmar senare. Jag gick till och med ut och putsade fönstret trots att jag visste att det inte skulle bli så bra som jag vill ha det eftersom det fortfarande är sjukt kallt ute. Hjälpte väl inte heller att jag pimplade kaffe heller. Blev nog mer rastlös av det.

Eftersom jag inte heller kan fokusera nog för att kunna kolla på tv i längre perioder nu för tiden, så var en film inte ens att tänka på. Har svårt att se klart ett svsnitt av en serie, om det inte är jätte kaptiverande. Big Bang Theory var en pärs att klara sig igenom häromdagen, och det är 20 minuter det handlar om.

Till slut kom jag så långt att jag tog fram mina scrapbook saker. Fick gjort en sida, men det blir aldrig som jag vill ha det längre. Tycker aldrig att det känns helt färdigt, och har blivit mer perfektionist än vad jag var förr. Och jag känner oftast inte som att de kort jag har är bra nog heller. Så det är inte kul speciellt länge. Tog dock ett par timmar att greja med den där enda sidan, så lite tid förflöt i alla fall.

Sen blev det trots allt CSI Miami medan jag åt middag. Med en del pauser för diverse andra saker för att inte förlora fokus helt av vad som hände på skärmen. Nu kommer snart Hanna förbi en stund, hon har städat det sista i lägenheten idag. Får vi se om det kommer någon ny granne eller inte. Jag tror på inte. Senare får det väl bli ytterligare ett försök att se på tv, finns ju som sagt inte så mycket mer att göra. Det är ju synd att säga men det ska bli skönt med skola imorgon så jag har nått att göra i alla fall. Och jag ska verklgien försöka lyssna under föreläsningen, för en gång skull :P


Kommentarer
Krizzy

Tror inte att jag kan komma imon för vägen här är isgata och det går knappt att köra. Men mamma ska iväg och hämta grus på dagen så om hon inte gör det för sent kan jag nog komma upp.

2011-02-28 @ 23:12:02
URL: http://krizzy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0