16 December 2011

Det är lite juligt hemma hos mig i alla fall. Fick till och med upp adventsljusstaken i tid i år och utan att det kändes helt fel att sätta upp den. Har varit något mer julkänsla för min del i år. Har inte riktigt kommit underfund med varför men det spelar ju egentligen ingen roll. Igår bakade jag mammas mjuka pepparkaka, som faktiskt blev som den skulle. Första gången helt på egen hand. Idag blev det lussekatter och tanken är att jag ska göra en sats muskotsnitt närmare julhelgen också.
Imorgon blir det (om)tenta på förmiddagen och kvällen är vigd åt goda fruktdrinkar, getostsnittar och fina vänner. Låter som det kommer bli en fin dag. Eller åtminstonde kvällen, för hur kul är det egentligen med tenta?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0