Put another x on the calendar

Igår var det min födelsedag, och jag fyllde 21 igen ;)

Blev lite firande på förmiddagen tillsammans med familjen. Jag bakade en del på fredagen, som blev av varierande kvalité, och sen blev det björnbär och choklad paj igår morse innan alla kom. Det var i vilket fall trevligt att ses, det är sällan vi gör det allihopa.

Eftermiddagen bestog mest av att jag var uttråkad och satt och hängde på datan innan Irsa kom och vi begav oss mot Vänersborg. Är förvånad att vi lyckades hitta till Folkets Hus på första försöket, efter att jag bara kollat på vägbeskrivningen på datan lite snabbt. Shan Atci stog för kvällens underhållning, och visst var han rolig, men Magnus Betnér är verkligen mycket bättre. Sen tog väl kvällen en mindre fin tur, när Irsa gömde bort att hon gett Bojana nycklarna till sin bil, och hon åkte iväg mot Trollhättan med dom. Vi fick inte tag på henne förrän dom var i thn, och det hela slutade med att jag och Irsa stog ute och frös i 45 minuter innan hennes mamma och pappa kom med extra nyckeln.

På det stora hela var dagen lyckad. Ingen storslagen utgång eller fest, men det har jagnog aldrig ens gjort på ming födelsedag. Jag ska fira ordentligt i UK istället när jag njuter av min present till mig själv ;)


Kommentarer
Magda

Hey Em, I needed to come back to your blog to post a comment:) That you look great! Love the hair, love the dress!

2011-04-21 @ 02:44:22
Amirbenedicte

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2011-10-14 @ 14:12:43
URL: http://amirbenedicte.blogminds.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0