Give up, the whole damn thing is over

Ytterligare en dag som gått fort förbi. Eller ja, egentligen kändes dagen väldigt lång medan jag var i skolan. Bilden visar produktiviteten under eftermiddagens föreläsning, och alldeles innan skrev jag även en ny låttext (inte nöjd dock). Så ja, snabbt kändes det inte direkt som att tiden gick.

Nu är dock klockan snart 7, och jag har planer på att se på dagens avsnitt av Make It Or Break It efter att jag varit en sväng i tvättstugan och slängt in tvätten i torktumlaren. Imorgon är det grupparbete igen, och efter det måste jag göra instuderingsfrågor till en bok. Är mest skola och pluggande hela veckan för min del.


Kommentarer
Sara

Hahhaha very productive :P

Now all kind of nerd "friends" can see it:P

2011-04-05 @ 21:32:28
Jennie

vid 10 låter bra. mellis slutar vid 12 så det blir lagom att hinna hem till. espresso house?

2011-04-05 @ 22:50:36
URL: http://jencie.blogg.se/
Magda

Lol, funny picture and creative:) 2 taking finger nails. too bad i cant read swedish to actually understand the context:)

2011-04-07 @ 03:31:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0