This is what happens when you go shopping with Irsa and Bojo




Träffade Irsa och Bojana för fika i Måndags, och efteråt tog vi oss ut till Överby. Det hela slutade med att vi allihopa köpte skor (bild 1), och jag införskaffade mig en ny mobil. Köpte även en ny ring som jag dock råkade tappa igår morse när jag gick till skolan. Så det blev en dyr fika till slut. Eller ja, jag betalade inget på mobilen nu, men min telefonräkning har ju ökat sig lite. Men jag är rätt nöjd. Håller fortfarande på att lära mig den, är lite krångligt imellanåt men det är väl mest en vanesak.



Kommentarer
Susanne

vad tycker du om din nya mobil? är själv lite inne på att skaffa en sådan... :)

2010-09-05 @ 16:40:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0