the motions i've been going through have failed

Känner mig snäppet bättre än igår. Men det kanske mest beror på att jag hållt mig uppe med medicinering hela dagen. Dock får jag hålla igen på dayquilen, den är flytande guld vid förkylning, och jag köpte bara med mig en liten flaska från Usa. Blir nog en slurk innan skolan imorgon, så jag kanske kan hänga med i konversationerna någorlunda. Har dock fått pluggat en del, trots att huvudet inte ville vara med på det. Gjorde ganska ont efter en stund.

En ljusglimt idag var att det var Patrick Stump's vecka för introt på One Tree Hill. Det var väldigt Patrick :) Vill väldigt gärna höra hela hans version. Känns som om vi inte fick höra de bästa delarna av låten. Men jag gillade det man fick höra, även om man bara längtar efter mer. Släpp ditt solo album nu din fjant! ;)


Kommentarer
Jennie

Ja det vet man ju förstås aldrig. Men det kan jag väl aldrig tro att det blir, . . . men det blir det med all säkerhet bara för det, haha.



nej jag tänkte åka in i natt. det låter inte alls så tokigt tycker jag. Jag är nöjd nu ;)

2010-09-30 @ 23:43:31
URL: http://jencie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0