Tell me, did Venus blow your mind? Was it everything you wanted to find?

Känslan att vilja blogga har inte kommit tillbaka bara för att jag kom tillbaka till Sverige. Synd för er skull. Eller kanske inte, kanske är rätt gött att slippa läsa mitt osammanhängande pladder? Jag vet ju inte eftersom kommentarerna slutade komma så snart jag landat ;)

Gårdagen började med att jag vaknade. Det kanske inte låter speciellt, men efter att knappt sovit på 2 dygn var det rätt skönt att vakna och veta att man sovit mer än någon timme. Dock hade jag gärna somnat om igen, men det gick mindre bra eftersom jag hade klipptid. Var otroligt skönt att få klippt sig lite. Sommaren tog ordentligt på håret. Sol, stranden, poolen och vattnet i sjön är inte bästa kuren direkt. Dock har det växt så pass bra att det inte kändes allt för hårt att ta bort 2 cm. Efter klippningen åkte jag hem till mamma. Där fick jag kaffe och sen middag i form av grönsakssoppa. Kom hem strax innan 19 och fick då äntligen tummen ur att städa klart mitt köksbord. Nu har jag bara soffbordet och en garderob kvar innan jag gjort en ordentligt genomgång.

Idag var det skola. Ytterligare en tråkig föreläsning. Först en 45 min repetering av Tisdagen. Det var verkligen inte kul och allt jag ville göra var att banka huvudet i bänken. Resten var dock bättre, och det kommer nog bli bra när vi kommit igång. (Och när hon inser att vi inte är 3 år, och fattar saker och ting snabbare än hon tror.) Efteråt blev det lunch med Bojo, Irsa och Sara. Trevligt som alltid. Fick även sagt ett snabbt hej till Mellissa innan hon var tvungen att springa iväg till bussen.

Vet inte riktigt vad kvällen kommer bjuda på. Troligen inte mycket. Hade varit kul att se EM-kvalen i fotboll, men jag har inte den kanalen så det funkar inte. Nu ska jag dock ta tag i ett projekt jag lovat Sara. Ni kanske får se resutatet, om jag blir nöjd :)


Kommentarer
Bojo

Vilket projekt??? Varför vet jag inget om det?

2010-09-05 @ 21:49:03
URL: http://sr.netlog.com/bodizzzle


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0