So high up in the sky, I can almost touch the stars

Efter en fin dag och kväll igår i Göteborg, åkte jag i förmiddags hem med tåget. Kändes mig lite trött, och näsan var lite snuvig. Skyllde det mesta på vinet från kvällen innan, och att man sovit på en soffa, men upptäckte efter ett par timmar med Irsa på Överby (fick äntligen storhandlat) att så var inte fallet. Låg i soffan efter att ha lagat mat, och bara kände hur musklerna i kroppen värkte, hur tunga armarna var att lyfta och hur dåligt styrkan i finmotoriken i fingrarna plötsligt var. Fann strax efteråt att ansiktet och pannan var väldigt hett också. Hej feber. Halsen tyckte även den att den skulle vara med och skava till sig lite. Fin, fin kväll har det blivit framför tvn, med Prince of Persia, Idol, och Gossip Girl.

Nu har jag tagit mig lite dayquil, trots att det är kväll, och hoppas den ska hålla lite längre än de 4 timmar som lovats, samt lite nässray har fått slinka med. Ska lägga mig i sängen med en ljudbok i öronen och hoppas att jag somnar gott. Imorgon måste jag tyvärr plugga emst hela dagen, oavsett hur jag mår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0