Freaks and melodies make up between dotted lines

Åter igen kändes föreläsningen i skolan mer eller mindre onödig. Den var långsam och inget direkt nytt var framtaget, för min del iaf, och jag är trött på att föreläsaren ska behandla oss som om vi vore 5 år och aldrig gått i skolan och inte fattar nått. Hoppas på förbättring nästa vecka när vi får ett par nya lärare. Eftermiddagen var dock trevlig. Först lunch med Irsa, och sen ett par timmars tjöt när Bojo kom till skolan. Tanken var plugg i biblioteket men vi kom aldrig så långt.

Nu sitter jag och väntar på att TV10 ska sätta igång sina sändningar, så jag kan se om jag har kanalen eller inte. Har sett fram emot att få se fotboll igen efter senaste matchen, och då går dom och byter kanal! Är lite sur faktiskt, och det känns som om jag kommer bli ännu surare om en stund, haha. Med min otur lär jag väl inte få in kanalen.

Imorgon blir det plugg i biblioteket. På riktigt den här gången. Och sen bilprovningen med mamma på eftermiddagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0