Back to the place, where we used to sing. Man, it feels good to feel this way!



God morgon!

Eller det är ganska relativt. Jag är trött, kunde inte somna förrän efter 3 i natt, och fick tidigare på kvällen gå på spindeljakt. Något jag verkligen inte är förtjust i, men jag kan ju inte låta den leva och då inte kunna bo kvar i lägenheten ;) Det är visserligen soligt ute, jag är än så länge inte sen till skolan (det kan snabbt ändras), och jag lyssnar på underbar musik. Så på det stora hela får det väl kallas en 'God' morgon.

Ska iväg på examinerande seminarium nu på förmiddagen. Jag ser det mer som ett par timmar av att lära känna fler i klassen, för de frågorna vi ska diskutera finns det inte allt för många tolkningar på. Men jag klagar inte för det, kan bli kul att faktiskt lära sig namnet på fler än typ 6 personer i klassen. Efteråt blir det lunch med tjejerna!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0