tied together with a smile

Gårdagen slutade lika fint som den började. Jennie och Viktor fick äntligen välkomna lillasyster till världen! Jag tycker absolut att det var på tiden, även om hon var en dag tidigt, så att jag kan få gosa lite. Är ju trots allt snart två år sedan Alwa var en lite gosboll. Ska bli spännande att se vad hon får för namn sen med. Hoppas att det kan passa sig med ett besök senare i veckan.

Idag började segt som tusan med föreläsning. Pausen var som alltid höjdpunkten, och vid lunch gav jag och Bojana upp. Istället blev det kaffe och macka på Espresso House. Sen fick jag köpt nya strumpbyxor. Hade ju råkat slarva bort mina leggings, och måste ha det till helgen. Tänkte att man kunde vara lite praktiskt nu under vintern och köra med fötter på och slippa ha en glipa att bli kall på ankeln. Men som det alltid är när man väl skaffat nytt, då hittar man det gamla. Legginsen låg där dom skulle gjort hela tiden, om än under en annan grej som jag tyckte jag lyfte på... Suck. Men men, nu har jag två versioner iaf. Fick även inhandlat hårfärg, så imorgon blir det som sagt förändring.

Imorgon blir det även hämtning av Irsa på flygplatsen. Har saknat henne i veckan. Speciellt under föreläsningarna. Vem ska jag och Bojana annars sitta och säga dumma kommentarer med? :P Sara bruakr ju inte vara lika road av dom, hehe.


Kommentarer
Bojo

What did I say? They're somewhere in the apartment!!! And they were! Yeeeey for me!!! Can't wait to see Örsie!!! My little munchkin!!!

2010-10-19 @ 17:28:05
URL: http://sr.netlog.com/bodizzzle
Sara

Hehe tro mig under dem här lektionerna så blir ja nog road av vad som helst;)

2010-10-19 @ 20:24:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0