this is all i'm asking for

Idag hade jag lyxen av att kunna få vakna av mig själv. Inget jävla alarm som får mig att vilja kasta telefonen in i väggen. Så jag kvicknade till strax innan 9.30, och kände mig härligt utvilad för en gång skull. Var ju mindre skönt när jag drog upp rullgardinen och insåg att slasket som kom inatt ligger kvar som ett vitt knastrigt täcke. Det var ju inte längesen jag hade sommar och sol, kunde sitta ute utan att frysa, och nu...nu är det vinter! Hatar snö och kyla, så jag hoppas innerligt att det här bara är en tillfällig grej och att vi åtminstonde kan få några veckor till utan snö och minusgrader. Nu får jag dock hålla mig till att värma mig med min kaffemugg, och skjuta på att gå ut så länge som möjligt.


Jag vill ha tillbaka värmen som gör att kamera-linsen immar igen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0