they never said you should loose your mind


Det var sjukt kallt imorse när jag begav mig mot skolan. Premiär på mössan för säsongen, enbart för att jag hade blött hår och visste hur kallt det skulle bli om öronen på promenaden. Skolan var annars extremt seg. Föreläsningen går fram med snigelfart, och det är värre när man vet hur mycket bättre och intressantare det kunde vara. Intressant har det dock varit att se och höra konsekvenserna från lördagen :P

Väl hemma blev det ett mysigt telefon samtal med Issa, matlagning, Sons of Anarchy, och själklart den fina upptäckten av videon med Patrick. Tyckte sen att jag hade ont i huvudet och förstog inte varför förran jag insåg att allt jag druckit idag är ca 2 dl mjölk imorse och sen två stora koppar kaffe i skolan. Inte speciellt bra, och efter 2 glas vatten känns det bättre.

Nu blir EM-kval, Sverige - Holland. Jag säger somm alltid att Sverige vinner. Men det kanske är lite väl optimistiskt när de möter VM 2:an. Jag hoppas i vilket fall på de blå-gula :)


Kommentarer
Jennie

Ja det känns verkligen som om det kommer bli lördag bara för att det är så himla opassande. Men jag hoppas att du tar med dig Melanie om inte jag skulle vara hemma då? Tror hon skulle tycka det var jätte spännande att se nämligen :)



har fått låna tobbes mobil nu så man kan ringa någonstans sedan. behöver fylla på lite. men du kan ju skriva ditt nr på msn om du vill ha ett sms :P

2010-10-13 @ 17:30:18
URL: http://jencie.blogg.se/
ina-bina

Haha, varför förväntade du dig inte att jag lyssnade på VW? Jag har ju typ världens grymmaste musiksmak ;)

2010-10-13 @ 19:12:39
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0