someday we'll all live forever



Vaknade fint idag av att Anneli ringde och sa att hon och Alwa var här nu, och att jag gärna fick komma ut med parkeringstillståndet. Jag var inte klädd för detta så hon fick snällt komma och hämta det själv. Jag fick dock hoppa upp ur sängen och koka kaffe. Efter en snabb frukost, och snabb fixning, bar det av mot Överby. Blev lite kikande i affärer och sedan lunch på Briggen.

Alwa var mysig och skulle klappa på kinden precis efter jag tog det här kortet. Handen var blöt och go från gurka, majonäs, räkor och saliv. Mysigt värre. Men hon klappade ju fint iaf ;)


Kommentarer
ina-bina

Precis, hon klappade ju åtminstone fint ;) Haha, vad söt!



Törs man fråga vad fob och patd är? Och tack förresten, men bilden är nog rätt missvisande. Det är ganska rött i rätt ljus. Typ rödvinsrött :)

2010-10-11 @ 21:31:35
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0