I used to do this all the time

Dagens humör: Hoppfull (Jag kollade upp det, man kan säga så ;) ).
Dagens mående: Bättre.
Dagens borde: Samma som jag borde ha gjort; tvättat.
Dagens frisyr: Uppsatt i en tofs/knut.
Dagens klädsel: Mysbyxor och t-shirt.
Dagens materiella vill ha: Inget jag direkt velat ha idag. Men en extern hårddisk vore inte helt fel ;)
Dagens längtan: Att Patrick/Panic/MCR/m.fl ska få tummen ur och släppa sina nya skivor!
Dagens fundering: Jag har inte tänkt speciellt mycket idag. Hjärnan har vilat :)
Dagens tråkigaste: När jag städade ur silen i duschen. Det är aldrig kul.
Dagens tidning: Aftonbladet på nätet.
Dagens låt: Na Na Na - My Chemical Romance


Kommentarer
Krizzy

haha o d vill du att jag ska tro på ;) Ett brev om mitt komplicerade liv, lite för invecklat för att ta nu.

2010-10-04 @ 12:10:58
URL: http://krizzy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0